Skip directly to content

Pfizer Türkiye NeoBusiness ekibinden dijital etkinlik serisi: Digivent

 

Tüm sektörlerde olduğu gibi ilaç sektöründeki çevre, çalışma şartları, paydaşların ihtiyaçları büyük bir hızla değişiyor, gelişiyor. Bu yeni ekosistemde, teknolojiyi bir araç olarak kullanarak paydaşlarla daha verimli yollardan etkileşim ve iletişim kurmak, teknolojiyi etkin bir şekilde kullanarak yeni iş yapış modelleri geliştirmek amacıyla NeoBusiness iş birimini kuran Pfizer Türkiye, bu birimi şirket içinde yepyeni etkinlikler serisi Digivent ile lanse etti.

06 Temmuz 2012, İstanbul - NeoBusiness iş birimini kuran Pfizer Türkiye, şirket içinde bir dizi iç etkinlikle yeni iş yapış biçimlerini, paydaşlarla etkileşim ve iletişim için yeni ve daha verimli yollarını, NeoBusiness’in diğer birimlerle olası işbirliği ve destek fırsatlarını duyurmak için ilk iki Digivent etkinliğini Nisan ve Haziran aylarında çalışanlarıyla buluşturdu.

Etkinliğin interaktif ve yaratıcı özelliğine uygun olarak, Pfizer Türkiye Genel Müdürü Stanley Mendonça, Pfizer Ortaköy İstanbul merkez ofisindeki tüm Pfizerli’leri ilk Digivent’e interaktif sesli IVR mesajıyla telefonlarından arayarak davet etti.

NeoBusiness takımının 2012 yılı lansman aktivite serisinin ilk “Digivent” etkinliği Pfizer çalışanları için, dünyada ve Türkiye’de dijital pazarlamada başarılı uygulamaların, son trendlerin ve dünyanın dijital alanda nereye gittiğinin tartışıldığı bir etkinlik oldu. Toplantıya konularında uzman, global ve yerel, önde gelen sosyal ve dijital medya ajansları, farklı sektörlerden her biri alanlarında fark yaratmış şirketler ve marka yöneticileri katıldı.

Haziran ayındaki ikinci Digivent etkinliğinin teması çalışanların da isteği doğrultusunda “Mobil Sağlık Teknolojileri ve Mobil Pazarlama Yöntemleri” oldu. Digivent “Capability Building” Eğitim serisinin ikinci toplantısında öncelikle Türkiye’nin NeoBusiness’a olan ihtiyacı ve NeoBusiness birimi tarafından şimdiye kadar yapılmış başarılı projeler anlatıldı. GSM operatörleri Turkcell ve Vodafone Mobil Sağlık Servisleri, Mobilera, Codec ve Evo mobil pazarlama ajansları ve Acıbadem Mobil Sağlık Grubu temsilcilerinin sunum yaptığı Digivent’e merkez ofis çalışanları ve Pfizer NeoBusiness iş ortakları katıldı.

Dünyanın mobil pazarlama alanında tüm oyuncuları temsil eden önde gelen kâr amacı gütmeyen kuruluşlarından Mobil Pazarlama Derneği/Mobile Marketing Association (MMA)’ın Pazarlama’dan Sorumlu Başkanı Paul Berneykonuşmacı olarak katıldığı etkinlikte şunları söyledi: “Önümüzdeki bu yeni ve çok kanallı dünyada, mobil medya sağlık sektörü de dahil tüm sektörlerdeki tüketicilere ulaşmak için önemli mecralar arasında bulunuyor. Doktorlara ulaşmak zorlaşırken ve gelişen teknoloji ile birlikte sağlık çalışanlarının davranışları da değişirken, mobil mecralar ilaç firmalarının pazarlama aktivitelerini bir sonraki seviyeye taşıyabilmeleri için henüz tam olarak yararlanılmayan büyük bir potansiyel sunuyor. NeoBusiness departmanının mobil sağlık ve mobil pazarlama alanına odaklanan Digivent etkinliğine konuşmacı olarak katılmaktan dolayı son derece mutlu oldum. Pfizer’in bu alanda doğru yolda olduğuna ve başarılı olacağına inanıyorum. MMA ilaç sektörünün tüm mobil alandaki faaliyetlerini destekliyor olacaktır.”

Pazarlama, Medikal, Bilgi Teknolojileri, Hukuk, Kurumsal İlişkiler, Kurumsal Strateji ve İş Geliştirme, İnsan Kaynakları, Ticari İlişkiler, Finans departmanları çalışanlarından ve direktörlerden yoğun ilgi gören Digivent, 2012 yılı boyunca toplam 3 etkinlikten oluşacak bir seri halinde yapılacak. NeoBusiness alanında hem Pfizer Global içerisinde hem de yerel rakiplerine göre oldukça başarılı olan Pfizer Türkiye öncü olmak için bu alanı sıkı takip ediyor ve etmeye devam edecek.

Pfizer Türkiye Kurumsal Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Berfu YenidoğanDigivent ile ilgili olarak şöyle konuşuyor: “Ülkemizde ve tüm dünyada ilaç sektöründeki çalışma şartları ve paydaşların ihtiyaçları büyük bir hızla değişiyor, gelişiyor. Türkiye’de 30 milyonu aşkın internet kullanıcısı bulunuyor ve doktorlarımızın tamamına yakını interneti aktif kullanıyor. Bu ekosistem de, ilaç firmalarına dijital ve teknolojik kanallarla yeni iş yapış modelleri geliştirmek için yepyeni fırsatlar sunuyor. Biz de Pfizer olarak bu alandaki vizyonumuzu ve bu alana olan inancımızı NeoBusiness multi-fonksiyonel takımını ve NeoBusiness Koordinatörlüğü rolünü yaratarak gösterdik. NeoBusiness departmanı, değişen ve gelişen ekosistemimizde, mevcut süreçlerimizi ve kaynaklarımızı destekleyerek ve teknolojiyi bir araç olarak kullanarak paydaşlarımızla daha etkin ve verimli yollardan etkileşim ve iletişim kurmayı, yeni iş yapış modelleri geliştirmeyi hedefliyor.

NeoBusiness departmanı birçok yenilikçi projeyi hayata geçirdi. İnovatif yüzümüzü yaptığımız dijital ve teknolojik projelere de yansıttı ve Türkiye’de birçok ilke imza attı, atmaya devam ediyor. Bunlara örnek olarak Türkiye’deki ilk e-kongre uygulaması, ilaç sektöründe ilk ve en çok takipçiye sahip kurumsal Facebook sayfası, vaka paylaşım sitesi, Migrene Son gibi hasta bilinçlendirme kampanyaları örnek verilebilir. Digivent’lerle birlikte bu alandaki bilgi seviyemizi ve tecrübelerimizi artırarak, sektöre ve paydaşlarımıza yenilikçi projelerimizle değer yaratmaya devam edeceğimize inanıyorum.”