Skip directly to content

Pfizer Türkiye iletişim ajansı olarak Marjinal Porter Novelli’yi seçti!

31 Mayıs 2011, İstanbul- 1957 senesinden bu yana Türkiye’deki faaliyetleriyle Türk tıbbına ve topluma hizmet eden Pfizer Türkiye, iletişim çalışmalarını Marjinal Porter Novelli ile yürütme kararı aldı. Pfizer Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Deniz Van Basselaere, “Yeni Pfizer ile birlikte, topluma yakın yüzümüzü ön plana çıkarıyoruz. Hastalarımıza ve topluma ulaşmak için birçok yeni proje üzerinde çalışıyor, hedef kitlelerimiz ve paydaşlarımızla onların tercihlerine uygun iletişim araçlarıyla bağlantıya geçiyor ve bu çalışmalarımızı başarıyla hayata geçirmek için alanında uzman iş ortaklarına ihtiyaç duyuyoruz. Bu sebeple Pfizer’e farklı ve yaratıcı bakış açıları sunabilecek yeni bir ajansla yollarımızı birleştirdik. Halkla ilişkiler alanında dünya çapında bir network’ün parçası olmasının yanı sıra Türkiye’deki deneyimi ile güvendiğimiz bir ajans olan Marjinal Porter Novelli ile iletişim faaliyetlerimizi en etkin şekilde yürütmeyi hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

Marjinal Porter Novelli Ajans Başkanı Asuman Bayrak Pfizer Türkiye ile çalışmaktan dolayı büyük bir heyecan, mutluluk ve gurur duyduklarını ifade ederken, Porter Novelli CEO’su Gary Stockman“Porter Novelli’nin sağlık sektöründe kurumsal iletişimden hasta eğitimine ve ürün pazarlamasına kadar pozitif dönüşüm oluşturmak konusunda pek çok deneyimi var. Pfizer ile ABD’de, Avrupa’da ve Afrika’da daha önce pek çok kez birlikte çalıştık. Pfizer Türkiye’nin de Porter Novelli ailesine katılmasından dolayı son derece mutluyum” şeklinde konuştu.

Dünyanın önde gelen ilaç ve biyofarmasötik firmalarından olan Pfizer Türkiye, ülkemizde insan ve hayvan sağlığı alanında sürdürdüğü çalışmalarla sektörün en önemli oyuncuları arasında yer alıyor. Dünyanın 150’ye yakın ülkesinde faaliyet gösteren Pfizer, aynı zamanda dünya çapındaki en iyi işverenlerden ve adayların en çok çalışmak istediği şirketlerden biri olarak tanınıyor.