• Kullanım Koşulları

  • Aydınlatma Metni

  • Site Haritası

  • Bize Ulaşın

  • ​​​​​​​Bilgi Toplumu Hizmetleri

  • Gizlilik Politikası

  • Çerez Politikası

  • Pfizer Worldwide

HOT TOPIC Placeholder

Bulunduğunuz Sayfa : Ana Sayfa / Pfizer’de Çok Kanallı Pazarlama alanına yeni atama

Pfizer’de Çok Kanallı Pazarlama alanına yeni atama

 
Pfizer’in sağlık ve pazarlama teknolojilerinden daha fazla yararlanmayı; iletişim, pazarlama ve paydaşlarla etkileşim alanlarında teknolojiyi etkin bir araç olarak kullanmayı hedefleyen Çok Kanallı Pazarlama departmanının yeni Pazarlama Müdürü Tuğhan Demirbilek oldu.
 
2 Eylül 2013, İstanbul - Tuğhan Demirbilek Londra’da Pfizer ve Herbalife International bünyesinde Avrupa ve EMEA bölgesinde üst düzey pazarlama yöneticiliği yaptıktan sonra Türkiye’ye dönerek girişimci ve danışman olarak çalıştı.
Tuğhan Demirbilek yeni göreviyle ilgili şöyle konuşuyor: “Yeni görevimde bugüne kadar pazarlama, inovasyon ve girişimcilik alanlarında edindiğim deneyimleri yepyeni bir görev tanımı içerisinde uygulama fırsatı bulacağım için mutluyum. Pfizer, Çok Kanallı Pazarlama konusuna verdiği önemi bu konuda uzman bir departman kurarak pekiştiriyor. Hedefimiz, başarılı çalışmaları devam ettirirken aynı zamanda yeni başarı hikayeleri yaratmak.”
Tuğhan Demirbilek hakkında
Ortaokul ve lise eğitimini TED Ankara Koleji ve Kadıköy Anadolu Lisesi’nde tamamlayan Tuğhan Demirbilek, 1994 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi’nde Mimarlık Bölümü’nü bitirdikten sonra 1996-1997 yılları arasında University of London’da MBA eğitimini tamamladı. Çalışma hayatına Hewlett Packard’da Strateji ve Toplam Kalite Danışmanı olarak başlayan Tuğhan Demirbilek, ardından ARGE Management Consulting’de kıdemli danışman olarak çalıştı. Emlak sektörünün global firmalarından P&D-Healey & Baker Cushman Wakefield bünyesinde bir süre gayrimenkul alanında çalışmalar yürüttükten sonra 2000-2006 yılları arasında yine Pfizer Türkiye’de Pfizer temsilcisi ve ürün müdürü olarak görev yaptı. Ardından Pfizer Avrupa, Londra’da çalışmaya başlayarak önce Pfizer’de Kıdemli Pazarlama Müdürü, sonra Herbalife International bünyesinde Marka Pazarlama Direktörü olarak çalıştı. Tuğhan Demirbilek bir süre IMS Health Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yaptıktan sonra 2013’te Pfizer Türkiye Çok Kanallı Pazarlama Müdürü görevine getirildi. Pazarlama, iletişim, inovasyon, satış gibi alanlarda çok sayıda eğitim de almış olan Tuğhan Demirbilek İngilizce ve Fransızca biliyor.
SAĞLIĞINIZCovid-19ÜrünlerimizHastalıklar ve TedavileriHastalık PlatformlarıAMACIMIZHakkımızdaTari̇hçemi̇zDeğerleri̇mi̇zBaşari ve Ödülleri̇mi̇zYönetim TakımıPfizer ve ToplumSen Çok YaşaPFIZERLİ OLMAKBurada Sınır YokAçık PozisyonlarSık Sorulan SorularPFIZER'DE BILIMAr-Geİlaçta Ar-Ge, Türkiye ve PfizerPfizer Ar-Ge MerkezleriUluslararası Ar-Ge AğıCovid-19

Web Sitesi Sorumlusu: Beyza Yazıcılar

Bu sitedeki bilgiler, bir hekim veya eczacıya danışmanın yerine geçemez. Daha fazla bilgi için bir hekime ve/veya bir eczacıya başvurunuz.
Sitemizin ürünler bölümü sağlık mesleği mensupları içindir. Soru, öneri ve taleplerinizi bize Bize Ulaşın linkinden iletebilirsiniz.