Skip directly to content

Mehmet Can Aslantaş, Pfizer Türkiye Yenilikçi Sağlık Nadir Hastalıklar İş Birimi Lideri olarak atandı!

2006 yılında Pfizer ailesine katılan ve 2014’ten beri Nadir Hastalıklar İş Birimi Satış ve Pazarlama Müdürü olarak görev yapmakta olan Mehmet Can Aslantaş, Pfizer Türkiye Yenilikçi Sağlık Nadir Hastalıklar İş Birimi Lideri olarak görev yapmaya başladı.

Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Mehmet Can Aslantaş, öğrenimi sırasında Arçelik, Sabancı Telekom, Mercedes-Benz Türk ve Alcatel Teletaş’ta staj yaptı. Pfizer’e Ağustos 2006 tarihinde Proje Yöneticisi olarak katılan Mehmet Can Aslantaş, Temmuz 2007’de Ürün Müdürü olarak atandı. Bu dönemde birçok farklı tedavi alanında çalışma fırsatı yakaladı. Kasım 2012’de Kıdemli Ürün Müdürü olarak görev yapmaya başlayan Mehmet Can Aslantaş, Haziran 2013’te ise Pazara Erişim Müdürü olarak atandı. Mehmet Can Aslantaş, Ekim 2014 tarihinden bu yana Nadir Hastalıklar İş Birimi Satış ve Pazarlama Müdürü olarak görev yapmaktaydı.

Pfizer Türkiye Yenilikçi Sağlık Nadir Hastalıklar İş Birimi Lideri Mehmet Can Aslantaş, yeni görevi hakkında şunları söyledi: “Dünyada yaklaşık 7000 çeşit nadir hastalık görülmektedir ve toplamda 350 milyon kişi bu hastalıklardan etkilenmektedir. Ağırlıklı olarak çocukları etkileyen bu hastalıkların günümüzde maalesef yalnızca yüzde 5’inin onaylı bir tedavisi bulunmaktadır. [1] Pfizer olarak, dünya genelinde 20’den fazla tedavi ile, nadir hastalıklara karşı verilen mücadelenin önemli bir parçası olmaktan gurur duyuyoruz. Ben de Pfizer’deki yeni görevim kapsamında, nadir hastalıklardan etkilenen kişilerin yaşamlarına yıl ve yıllarına yaşam katmak için çalışmayı dört gözle bekliyorum.”

 

İlgili Kişi: 
Serpil Güzel Ün
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
serpilg@marjinal.com.tr

 

Pfizer: Daha sağlıklı bir yaşam için®

Pfizer’de bilimi ve global kaynaklarımızı yaşamın her evresinde sağlığı ve esenliği artırmak için kullanıyoruz. Beşeri ilaçların keşfi, geliştirilmesi ve üretiminde kalite, güvenlik ve değer standartlarını belirlemek için çaba harcıyoruz. Dünya çapında çok çeşitli sağlık ürünlerinden oluşan portföyümüzde beşeri biyolojik ürünler, küçük moleküllü ilaçlar ve aşıların yanı sıra, dünyanın en çok bilinen bazı tüketici ürünleri yer almaktadır. Pfizer çalışanları her gün gelişmiş ve gelişen pazarlar genelinde hastalıklardan koruyucu önlemleri ve zamanımızın en korkulan hastalıklarına meydan okuyan tedavileri geliştirmek için çalışmaktadır. Dünyanın önde gelen biyofarma şirketi olarak sorumluluğumuz çerçevesinde, dünya genelinde güvenilir, erişilebilir sağlık hizmetlerini desteklemek ve erişimi artırmak için sağlık profesyonelleriyle, hükümetlerle ve yerel topluluklarla işbirliği yapıyoruz. Pfizer 150 yılı aşkın süredir bize güvenen herkes adına fark yaratmak için çalışmaktadır. Ülkemizde 1957 yılından bu yana faaliyet gösteren Pfizer Türkiye, Türk tıbbının hizmetine sunduğu ürünlerin yüzde 74’ünü ülkemizde üretmekte ve AB ülkeleri, Orta ve Doğu Avrupa, Ortadoğu ve Uzak Doğu ülkelerine ihraç ederek ülke ekonomisine katkıda bulunmaktadır. Pfizer “Sen Çok Yaşa” projesiyle bireylerde sağlıklı ve mutlu yaşama ve yaşlanma bilincini geliştirmeyi ve hastalık bilinçlendirme, doğru yaşam tercihleri, koruyucu önlemler gibi pek çok konuda insanların daha iyi, dolu dolu ve sağlıklı yaşamak için ihtiyaç duydukları bilgiyi sunmayı hedeflemektedir. www.pfizer.com.tr

 

[1] Pharmaceutical Research and Manufactures of America (PhRMA). “Rare Diseases – A Report on Orphan Drugs in the Pipeline.” 2013. Accessed August 14, 2014. Available at http://www.phrma.org/sites/default/files/pdf/Rare_Diseases_2013.pdf.