• Kullanım Koşulları

  • Aydınlatma Metni

  • Site Haritası

  • Bize Ulaşın

  • ​​​​​​​Bilgi Toplumu Hizmetleri

  • Gizlilik Politikası

  • Çerez Politikası

  • Pfizer Worldwide

HOT TOPIC Placeholder

 Bulunduğunuz SayfaAna Sayfa / Digital Health Summit 2012’de Pfizer’in yenilikçi uygulamaları konuşuldu

Gaucher hastalığı nedir?

Digital Health Summit 2012’de Pfizer’in yenilikçi uygulamaları konuşuldu

​​​​​​​

Ülkemizde dünya standartlarında gerçekleştirilen ilk konferanslardan olan Digital Health Summit 2012 11-12 Eylül tarihlerinde Sakıp Sabancı Müzesi The Seed’de gerçekleşti. Sağlık sektöründen tüm paydaşlar, konferansta dijital kanalların iş uygulamalarına ve gerçek hayata entegrasyonu konusunu tüm detaylarıyla ele aldı. İnteraktif bir şekilde gerçekleşen konferansta Pfizer Türkiye’den Gökhan Salmanoğlu, “Sağlık Alanında Sosyal Medya Uygulamaları” konulu sunumuyla, şirketlerindeki lider sosyal medya uygulamalarını ve başarılı örnekleri anlattı.

13 Eylül 2012, İstanbul Pfizer Türkiye NeoBusiness Koordinatörü Gökhan Salmanoğlu, Pfizer Türkiye bünyesinde NeoBusiness biriminin hayata geçirdiği uygulamaları paylaşarak, Türkiye’de dijital sağlık iletişimi alanındaki pek çok ilkin hayata geçiş sürecini anlattı. NeoBusiness birimi, değişen ve gelişen ekosistemde, mevcut süreçleri ve kaynakları destekleyerek ve teknolojiyi bir araç olarak kullanarak paydaşlarla daha verimli yollardan etkileşim ve iletişim kurmayı, teknolojiyi etkin bir şekilde kullanarak yeni iş yapış modelleri geliştirmeyi hedefliyor.

Türkiye’de birçok ilke imza atmaya devam eden NeoBusiness takımı ve departmanı Türkiye’deki ilk e-kongre uygulaması, ilaç sektöründe ilk ve en çok takipçiye sahip kurumsal Facebook sayfası, vaka paylaşım sitesi, Migrene Son gibi hasta bilinçlendirme kampanyalarını hayata geçirdi.

NeoBusiness Koordinatörü Gökhan Salmanoğlu tüm bu projelerin yanı sıra, Pfizer-Avea ortaklığıyla gerçekleşen TeleTıp Kronik Hastalık takibi pilot projesi, temsilci-doktor diyaloğunu geliştirmek üzere mobil CRM projesi, Pfizer temsilcilerinin saha ziyaretlerinde kullanılmak üzere iPad tabletlerle yapılan kapalı devre pazarlama (Closed Loop Marketing) projeleri gibi uygulamaları da katılımcılarla paylaştı. Sosyal medyanın kurumsal itibara katkısının yanı sıra, gönüllü takipçiler oluşturması, ölçülebilir, hızlı ve maliyet etkin olması gibi konulara değindi. Sosyal medyada yer alan ilk ilaç şirketi olan Pfizer Türkiye’nin Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest gibi farklı platformlardaki kanallarını sürekli öğrenerek nasıl geliştirdiklerini ortaya koydu. Salmanoğlu, “Sağlık Alanında Sosyal Medya Uygulamaları” başlıklı sunumunda ayrıca ilaç sektöründe sosyal medya uygulamalarının konumuna da değindi.

Moderatörlüğünü İxir Healthcare’den Dr. Talay Toksöz’ün yaptığı oturumda Buzz Medikal’den Devrim Altaylı da panelist olarak yer aldı.

Etkinlikte doktorlar, ilaç firmaları, sağlık sektörüne hizmet veren sektör paydaşları, hasta dernekleri gibi geniş bir katılımcı kitlesi dinleyici olarak bulundu.

Tüm sektörlerde olduğu gibi ilaç sektöründeki çevre, çalışma şartları, paydaşların ihtiyaçları büyük bir hızla değişirken, Pfizer’in yenilikçi yüzünü yaptığı dijital ve teknolojik projelere de yansıtmayı hedefleyen NeoBusiness birimi, aynı zamanda şirket içerisinde birim lansmanının gerçekleştiği etkinlikler serisi Digivent’in organizatörü konumunda.

SAĞLIĞINIZCovid-19ÜrünlerimizHastalıklar ve TedavileriHastalık PlatformlarıAMACIMIZHakkımızdaTari̇hçemi̇zDeğerleri̇mi̇zBaşari ve Ödülleri̇mi̇zYönetim TakımıPfizer ve ToplumSen Çok YaşaPFIZERLİ OLMAKBurada Sınır YokAçık PozisyonlarSık Sorulan SorularPFIZER'DE BILIMAr-Geİlaçta Ar-Ge, Türkiye ve PfizerPfizer Ar-Ge MerkezleriUluslararası Ar-Ge AğıCovid-19

Web Sitesi Sorumlusu: Beyza Yazıcılar

Bu sitedeki bilgiler, bir hekim veya eczacıya danışmanın yerine geçemez. Daha fazla bilgi için bir hekime ve/veya bir eczacıya başvurunuz.
Sitemizin ürünler bölümü sağlık mesleği mensupları içindir. Soru, öneri ve taleplerinizi bize Bize Ulaşın linkinden iletebilirsiniz.